Bij Semble begrijpen we als geen ander hoe belangrijk een gestructureerde vergadering is. Vanuit onze jarenlange ervaring in het moederbedrijf Cantrijn hebben we de perfecte vergadertool samengesteld, nu ook inzetbaar voor jouw organisatie. Ontdek in deze blog hoe jij in drie stappen een vergadering voorbereidt met Semble!
Met één druk op de knop maak je een vergadering aan en selecteer je de groep deelnemers. Geen gedoe meer met aparte uitnodigingen; iedereen wordt automatisch uitgenodigd. Tijdens het aanmaken kun je verschillende gegevens invullen:
Met Semble houd je al je vergaderingen overzichtelijk bij. Alle informatie staat op één plek en is eenvoudig terug te vinden.
Na het toevoegen van alle informatie, maak je de online agenda aan. In het beveiligde systeem kun je agendapunten toevoegen die automatisch worden genummerd. Aan elk punt kun je sprekers, vergaderstukken en tijd toewijzen, zodat iedereen altijd op de hoogte is en de vergaderstukken bij de hand heeft. Geen eindeloos gemail meer! Wil je de agenda toch op papier? Download en print deze eenvoudig uit.
Na het aanmaken van je vergadering is het tijd om alle genodigden uit te nodigen. Doordat je vergadering gekoppeld is aan een groep, weet je direct wie er uitgenodigd worden. Met één klik verstuur je een uitnodiging en zie je meteen wie zich heeft aan- en afgemeld. De deelnemerslijst kun je eenvoudig uitdraaien, zodat je goed voorbereid naar je vergadering gaat.
In de tijd dat je deze blog hebt gelezen, had je al een complete vergadering inclusief agenda in Semble kunnen zetten. Zo snel gaat dat! We begrijpen dat het lastig is om een goed beeld te krijgen via een blog. Daarom laten we je graag meer zien, zodat jij binnen enkele dagen gestructureerd kunt vergaderen! Neem contact op en ervaar zelf hoe Semble jouw vergaderingen efficiënter maakt.