Je kunt voor jouw groepen een bijeenkomst aanmaken onder de tab 'Bijeenkomsten'. Zo kan een gebruiker de bijeenkomsten zien die voor hem of haar van toepassing zijn. Het plannen van bijeenkomsten in de groep 'Allen', 'Leden' en ''Beheerders' is voorbehouden aan beheerders.
- Ga naar het tabblad 'Bijeenkomsten'.
- Klik op de groene knop 'Toevoegen'.
- Vul alle velden in op het scherm.
- Optioneel: zet het schuifje achter 'Aanmelden mogelijk' om wanneer men zichzelf moet kunnen aanmelden voor de bijeenkomst. Vooralsnog is het niet mogelijk om betalingen in Semble te doen. Mocht je een betaalde bijeenkomst hebben dan raden wij aan om eerst een gesloten bijeenkomst aan te maken. Vervolgens plaats je een link in de beschrijving van de bijeenkomst die leidt naar een programma zoals Eventix of een ander betaalprogramma.
- Geef aan voor welke groep deze bijeenkomst bedoeld is.
- Vul een locatie in waar de bijeenkomst plaatsvindt.
- Klik op de groene knop 'Toevoegen'.
Je kunt ook documenten aan een bijeenkomst koppelen. Dit doe je nadat je de bijeenkomst hebt gepland. Wil je precies weten hoe dat moet? Kijk dan bij de veelgestelde vragen onder het kopje 'Documenten'.